Hebei Lubang Carbon Products Co., Ltd. hè stata premiata cù u fornitore qualificatu di Baosteel Union Steel.

HEBEI RUBANG CARBON PRODUCTS CO., LTD hà attribuitu u suppler qualificatu di l'azzaru baogang unitu per megliu cooperazioni è bona qualità di l'elettrodu di grafitu in marzu, 2020.

U gruppu Baogang fundatu in u 1954, hè una grande basa di produzzione d'acciaiu in porcellana è a più grande basa industriale di terre rare in u mondu. hà duie cumpagnie elencate, co mongolia baotou steel union co., ltd è mongolia baotou steel high-tech high-tech co., ltd, cù un patrimoniu totale di più di 160 miliardi di yuan (24,11 miliardi di dollari) in u 2015. 

U gruppu Baogang si trova in u distrittu minerariu bayan obo, induve sò stati trovati 175 tipi di minerali è 71 tipi di elementi. in più, u distrettu hà a più grande riserva di terre rare è a seconda più grande riserva di niobiu in u mondu.

U gruppu Baogang hè impegnatu in l'industrie di l'acciaiu, di a terra rara, di i minerali, è di alcune industrie non siderurgiche, cume a fabbricazione di attrezzature, a custruzzioni di ingegneria è a trasformazione di l'alimenti organici. hà stabilitu filiali in 13 pruvincie è parechji uffizii in i Stati Uniti è in Mongolia.

U gruppu Baogang hè situatu in a regione autonoma di Mongolia interna, chì cunnessa cù a parte nordica è a parte nordoccidentale di a Cina, accantu à Mongolia è Russia. hà vantaghji in terra, carbone, ferru, acqua è risorse elettriche.

Sottu à una migliore relazione cù l'azzaru baogang, hebei rubang carbon rpoducts co., Ltd. furnisce ancu continuamente un bonu prodcust è presentanu servizii più attraenti à altri clienti di l'acciau sia naziunali di a Cina sia d'oltremare è in tuttu u mondu incarnendu filippini, Malesia, Taiwan, Turchia, Ploland, Russia, Spagna, EAU., Argentina, India, Italia,; impianti siderurgici naziunali cume: rizhao steel holding group co., ltd., coporations d'acciaia china, fujian sangang (group) co., ltd., panzhihua steel vanadium co., ltd., laiwu branch iron & steel co., ltd di Shandong Iron & Steel Gorup Co., Ltd.
u certificatu suppler qualificatu hè statu emessu da baogang united steel u 16 di marzu di u 2020 cum'è quì sottu:

newsimg


Tempu di posta: Dic-28-2020